Friday, April 1, 2011

saya nak cakap nie!!

haa.. assalamualaikum dan selamat sejahtera.. serta.. salam 1Malaysia.. hee..
baru baru nie.. saya ada menyertai pertandingan kawad kaki.. hee..
walaupun saya hanya simpanan a.k.a orang yang duduk tepi tepi je.. tapi.. saya tetap rasa bangga..
menang uh.. layak masuk peringkat negeri.. =)
nasyid.. haa.. kalau tidak.. saya masuk jadi wakil nasyid (9 orang) festival.. tapi..
mama a.k.a warden cakap..
"form 5 belajar je dulu.. masuk nasyid yang lain plak.."
haa.. saya pun tak kisah sangat.. sebab.. saya masuk nasyid PPDA..
hahaha.. =)
haa... pasal forum remaja pula..
adoii.. semalam saya dipelawa oleh Cik Sakinah untuk masuk forum neyh.. adoii.. berat2!.. so.. saya tolak..
sibuk sangat laa.. PRS lagi.. Koperasi.. Bola Baling.. haa..
susah laaa!..
btw..
saya rasa.. saya terlalu sibuk..
so.. saya dah ambil keputusan untuk..
berkorban..
setelah saya berfikir masak masak.. rasanya dah dapat jawapan dia..
hmm..
harap.. keputusan saya betul..

No comments: