Sunday, March 13, 2011

maaf..

post kali neyh aku na tulis khas untuk hari neyh.. dari pagi sampai laa tadi..
btw.. aku baru balik tusyen neyh..
haa.. aku tak tau laa kenapa dengan aku hari neyh..
kesian mama.. papa pon.. =(
aku rasa macam aku dah susahkan diorang je..
ok2.. aku cerita..

pagi tadi.. dalam jam 3.00a.m.. time nga 'gayut' nan pakcik.. tiba tiba aku rasa sakit kepala..
adoii.. mula mula boleh tahan lagi.. but dalam beberapa second lepas uh.. aku terus je bagi tau pakcik yang aku nak tidur.. hmm.. sayang.. i'm so sorry!..
off je phone.. aku terus minta adik aku ambilkan ubat.. time time terdesak uh jugak laa ubat uh tade.. so.. aku terpaksa cari sendiri.. mula mula aku tak nak makan.. sebab aku tau.. kalau aku makan.. esok uh mesti tak boleh bangun pagi.. adoii.. dah laa aku tusyen pagi..
masalah masalah..hmm.. lepas makan ubat.. aku terus naik katil.. check phone.. then terus tertidur..

dalam jam 4.00 a.m uh aku terjaga.. seyes.. aku memang tak tahan.. sakit kepala gila laa.. ntah macam mana.. tiba tiba aku dah nangis.. adoii.. berapa minit lepas uh.. mama masuk bilik.. mama tanya kenapa.. aku cakap tak ada pape,mimpi buruk je.. sory mama.. kakak tak berniat nak tipu.. just.. kakak tak nak kakak risau..
mama ajak aku tidur dalam bilik dia.. so.. aku tidur laa ngan papa n mama..

ntah macam mana ntah.. dalam jam 6.45a.m aku terbangun.. solat.. lepas uh terus tak boleh tido.. aku bangun.. n bersiap semua.. pagi uh.. aku ok.. tapi aku pelik.. kenapa aku tak rasa mengantuk langsung.. hmm.. biar laa.. dalam jam 8.45a.m mama ngan papa bangun.. kitorang pergi sarapan.. tinggal lah adik aku sorang sorang dalam rumah..
time pergi makan.. tiba tiba nampak kawan aku.. haa.. dia berniaga dengan parents dia..
Amiza.. aku rindu kau!.. =)

habis pergi breakfast.. aku balik rumah.. tukar baju.. then papa hantar pergi tusyen..
papa cakap.. aku kena balik sendiri.. sebab papa ngan mama nak jumpa orang.. aku uke je..
mama bagi duit.. then aku salam diorang..

habis tusyen.. aku terus balik..sampai je rumah.. aku nampak mama.. mama pon baru sampai.. so..macam biasa.. aku salam mama.. mama cakap badan aku panas.. aku demam ke? ehh tak laa.. so.. mama kata maybe panas sangat kot cuaca kat luar..
ntah macam mana.. tiba tiba aku kata yang aku pening.. adoii.. macam mana boleh terlepas pon aku tak tahu.. mama tanya aku ok ke tak.. ye.. mesti laa ok.. time aku nak letak barang.. tiba tiba.. nose bleeding.. aduss.. mama pun dah risau.. nak pergi klinik laa.. adoii.. tak suka! aku ok je..
so.. aku cakap yang aku nak rehat.. mama bagi kunci.. n suruh aku tidur..
tak nak.. penat laa tidur.. so.. aku buat post neyh.. n ternyata.. aku dah ok dah sekarang.. =)

No comments: