Sunday, February 6, 2011

seketika..

macam post yang lepas.. aku ada bagi tau yang..
aku tak tidur untuk 1 hari..
hahaha.. gilaa!
hmm..
lepas je pakcik call.. aku pergi laa online.. (tak sedar diri dah nak SPM)
tiba tiba..
jengg3...

++abdul++

dia hantar mesej kat fb.. adoyaiii..
manalah aku kenal..
tapi aku still jugak reply mesej dia.. (sebab takut dicop sebagai sombong)
last2.. baru aku perasan..

Ya Allah.. yang neyh sepupu aku lahhh..
apalah sengal aku neyh.. selamat aku ta ignore dia..

hahaha..
bengong betol! macam mana boleh tak perasan..
ekekeke..
sori abdul! selamat dia oke je..
btw.. aku rindu sume kezen2 aku.. (sebelah mama)

tidak lama kemudian..
aku didatangi 1 chat dari orang yang tidak dikenali..
Fauzana Mahmood

sebenarnya dari pagi tadi lagi..
dia asyik bagi salam.. tapi.. asal aku nak balas.. dia offline..
atoyaii..

then..
tiba tiba tadi.. aku nampak dia lagi.. dia bagi salam.. tapi aku tak perasan..
so.. dah lama uh.. aku cakap..
salam..
sembang punya sembang.. (tak lama mana pun)
tiba tiba dia tanya aku..

"dah dapat pesanan dah??"
"pesanan??"
"ouh.. tak dapat lagi la uh"
"hmm.."
"nanti.. tolong jaga daus baik baik tau.. jangan kecewakan dia"
"haa..oke2..btw..siapa yang bagi pesanan neyh??"
"from me just for u.. =)"
"ouh.. uke.. =)"

awak.. ternyata.. ramai betol yang sayang awak kan..
hmm.. awak.. saya pun dah dapat pesanan uh dah.. so.. saya akan cuba jadi yang terbaik untuk awak..

No comments: