Sunday, February 6, 2011

atuk diROMPAK!

ouh.. tajok tak boleh blaaa kan??
hahaha..
sebenarnya.. atuk dirompak oleh kami..
  • munirah
  • fatin
  • nazirah
  • sya-sya
  • nabila
  • hakim
hahaha.. dasyat! kami memang hebad.. kisah nya bermula seperti ini..

i: panas gilaaa! nak mandi laaa
s: alaa.. jom laa pegy jalan2..
b: o.t.k na taa??
i: alaaa.. dah pegy jalan2 kat area2 sana.. tak nak laaa.. tak best!
b: ishhh.. nak pegy mane neyh??
s: boring laaa..
i: hah! tngok wayang na?? kita ajak atyn n nazirah..

(bermulalah kisah bibit bibit idea bengong dari aku..perbincangan ini berlaku antara i=irah, s=sya sya, b=byla..)

ntah macam mana.. tiba tiba atuk datang (atuk saudara aku)

"neyh kenapa semua terbaring je kat sini?? tak keluar jalan jalan ke?"
"alllaaa.. tak de duit laaa... nak tengok wayang.. tapi duit tak de macam mana.."
"hmm.. nak tengok kat mana??"
"times square uh jee.. dengan atyn ngn nazirah.."
"uke laa.. atuk belanja.. tapi.. atuk tak tau jalan.. siapa yang tau jalan neyh??"
"kakak! ehhh.. betol ke neyh??"
"betul lahhh.."

yabedabeduuuuuu!! hahahaha.. melompat kegirangan aku dibuatnya.. hahaha..
(lupa plak aku kena cover ayu..) adoii..

so.. aku pun invite laa fatin, nazirah dan juga hakin menerusi handphone..
hee.. then.. aku wat book melalui phone.. sebelum uh check masa dari internet.. search cerita dari paper.. (berguna jugak media massa time neyh)

so.. inilah hasilnya..
masa = 9.50 p.m
box =7
seat = row number 2 from screen
(tapi aku book untuk 6 orang.. sebab max 6 orang untuk 1 book)

time uh aku dah redha kalau aku yang kena duduk sorang sorang..
sampai je kat sana..

"atuk.. akim nak beli kasut baru"
"ok2.. lepas makan kita pergi beli"
"haaa... mana aciiii!! yang perempuan dapat jam,boleh taa??"
"ye2.. neyh na makan kat mana neyh??"
"mcd"

habis je makan.. kitorang terus berlari lari mengejar waktu (skema gilee..)
so.. tak sempat lah nak beli kasut dan jam.. masa banyak membazir kat dalam toilet.. take pic..
cerita dah nak start!

"atuk.. popcorn uh.."
"nahh.. pegy beli.."

sepanjang cerita uh berlangsong.. sumpah banyak aksi2 yang kelakar!
hahaha..

fatin = tutup mata waktu hantu uh keluar
hakim = "alamakkk...dah malam laa pulakkk" asyik ayat uh je keluar
nabila = asal hantu nak keluar je.. banyak pulak pergerakan dia.. kata laa takut
sya sya = "dah pagi ke belum?" nampak sangat tak tengok
nazirah = "mana aci.. pagi sekejap..malam yang lama"
atuk = no respons
aku = sebok je nak tau!

habis je cerita uh.. aku call pakcik.. suruh jemput..
sebelum uh...
minum minum dulu.. ambil gambar..
then.. balik rumah..

so..
total up untuk 04/02/2011 (9.00-12)

tiket wayang = RM 77++
mcd = RM 45++
popcorn = RM 20
air = RM 8

setelah dicampur bahagi darab tambah hasil nyaa....
=======RM 150++
gilaa laaaa...
mencekik darah! selamat laah atuk aku neyh baik..

so..
THUMBS UP UNTUK ATUK!


hahaha.. raya katak laaa kitorang...

No comments: