Sunday, February 6, 2011

Ouhh tidak! aku telah di tag..

25 RANDOM FACTS!

macam yang aku cakap.. aku dah di 'tag' oleh seorang manusia yang bernama muhammad firdhaus ibrahim.. dia yang nak sangat aku buat post neyh.. so.. "sayang , saya dah buat dah.. =)"
(sebenarnya aku memang nak buat pun.. just malu nak bagitau je.. hahaha)

  • kalau nak tahu.. aku neyh memang laa seorang yang susah nak dijangka.. senang cerita.. perangai aku berubah mengikut musim.. opsss! mengikut tempat.. hehe..

  • aku neyh jugak suka sangat tengok + perhati + usha bulan.. hahaha.. seyes aku memang suka tengok bulan..

  • kadang-kadang aku boleh jadi someone yang periang,gila2,ceria.. tapi.. kadang kadang aku akan jadi seorang yang pendiam,tak banyak cakap, blurr! (macam aku cakap..perangai aku berubah ubah)

  • aku suka sangat buat benda benda pelik (tapi dengan kawan kawan seangkatan dengan aku laa..) sebagai contoh.. kira berapa banyak kereta lalu dalam masa beberapa minit.. means duduk macam orang gila tepi jalan sambil guna kalkulator kira kereta.. bayangkan..

  • aku neyh memang suka buat kerja sendiri.. tak suka nak minta minta tolong orang.. kecuali aku memang perlukan bantuan.. pernah juga aku fikir dulu.. yang aku memang boleh hidup sorang sorang.. gila apa??! (tapi waktu uh zaman hingusan laa.. ehh?? dulu aku budak hingusan ke?? eiii! )

  • kadang kadang aku boleh jadi seorang yang boleh diharap.. boleh berdiri atas kaki aku sendiri (ayat macam aku pinjam kaki orang je) tapi aku ulang balik.. kadang kadang.. hee..

  • oke2 aku nak mengaku neyh.. aku neyh memang laaa seorang yang pemalas nak matii... tambah tambah kalau part kena buat benda yang aku memang tak minat

  • aku paling tak suka dipaksa.. memang aku tak buat laaaaa... (ye ke??)

  • selalunya aku neyh.. hehe.. aku memang cepat rasa tak sampai hati kat orang.. means.. aku neyh senang bersimpati kat orang lain.. yeahhh.. itu memang aku..

  • aku boleh jadi matured tapi dalam masa yang sama aku boleh jadi kanak kanak yang terlebih umur

  • aku sukakan perhatian daripada orang.. (tapi aku takde laa terhegeh hegeh promot diri) nehii nehii..

  • kawan kawan aku kata aku manja.. ye ke?? haaa.. yelaa yelaaa aku mengaku.. aku manja.. tapi dengan orang orang tertentu je.. (^_^)

  • aku memang susah nak percaya orang.. (tambah tambah lagi lelaki) jangan tanya kenapa.. just.. aku memang tak percaya orang..

  • tak ada seorang pon yang boleh faham aku.. sebab aku pun tak faham siapa aku sebenarnya.. (aku neyh mental ke??)

  • aku teringin + mahu jadi seorang pakar psikiatri.. tak pun.. pakar kaunseling ke.. hee.. (aku banyak buat kajian tau pasal psikologi neyh.. ececeeceh.. ada unsur riak laa pulakk.. hahaha..) aku nak ubah pendapat orang tentang bakal pesakit aku..

  • aku suka sangat membaca dan menaip.. aku benci mengira dan menulis.. huwaaaa.. aku tak suka!

  • aku pernah try buat novel.. 2 novel tau.. tapi.. impian berkubur sebab tak sempat nak hantar kat publisher.. lappy masuk virus.. tak nak lahh buat.. sedeyh!

  • aku rasa aku memang tak ada kawan baik.. ye kot.. aku tak nak laahh.. aku takut kena tinggal.. =(

  • suka gila warna merah.. ada lagi laa yang lain lain uh.. just malas nak sebut.. hahaha..

  • pernah tak aku bagitau korang yang aku pemalu?? yeahhh.. aku memang pemalu! seyes.. tak tipu..

  • aku mudah untuk mencintai sesuatu tetapi sukar untuk menyayangi benda uh.. (bagi aku mencintai dan menyayangi adalah 2 benda yang memang berbeza)

  • aku benci ditipu , penipu dan sama waktu dengannya.. aku lebih rela menderita sebab kau bagitau aku dulu daripada aku dapat tau yang kau tipu..

  • aku boleh cakap dan daham dalam bahasa melayu, english, bahasa arab.. aku pernah juga belajar bahasa cina.. dari adik aku.. hee..

  • aku neyh garang! yeahhh.. memang pun.. tapi dengan adik adik aku je.. hahaha..

  • dan apa yang pasti.. i'm taken = firdhaus ibrahim
hahaha.. kalau boleh.. aku nak tambah lagi.. tapi.. malu laaa.. nampak sangat teruja.. hahaha.. so.. sampai di sini saja lah.. dan ini blog yang seterusnya yang saya tag..

  1. bertz
  2. esha
  3. nazree

amaran :
"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose a few more people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."

No comments: